Наша адреса:

18015, м. Черкаси,

вул. Митницька, 59.

тел. 63-08-83

Січень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

postheadericon Нормативно-правові документи в галузі інклюзивної освіти

Впровадження інклюзивної освіти в закладі дошкільної освіти грунтується на нормативно – правовій базі:

  • Конвенція про права дитини;
  • Конвенція про права інвалідів;
  • Закон України «Про освіту» (від 05.09.17р. № 2145-VІІІ);
  • Закон України «Про дошкільну освіту» (від 11.07.2001 № 2628 – III);
  • Концепція розвитку інклюзивної освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України №912 від 01.10.2010);
  • Інструктивно-методичний лист «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання» (Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1/9-384 від 18.05.2012);
  • Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні Наказ МОН (№ 512 від 15.05.13 року);
  • Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (від 25 червня 2013 року №344/2013);
  • Наказ МОН Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (№ 104/ 52 від 06.02.2015р.);
  • Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» ( Відомості Верховної ради, 2017, № 30, ст.322)
  • Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (Додаток 1 до листа МОН від 12.10. 2015р. № 1/9 – 487)
  • Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (Додаток 1 до листа МОН від 13.11.2018р. № 1/9 – 691)
  • Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитину з особливими освітніми потребами з закладі загальної середньої та дошкільної освіти,затвердженого наказом Міністерства освіти у науки України від 08.06.2018р. № 609.
  • Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 10.04.2019р. № 530
  • Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019-2020н.р. (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 26.06.2019р. № 1/9-409
  • Національна стратегія  розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року, схвалена  розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 червня 2024 р. № 27-р т
  • – Операційний план заходів з реалізації у 2024-2026 роках Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року схвалена  розпорядженням Кабінету Міністрів України від 7 червня 2024 р. № 527-р т
  • Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (наказ МОН України від 08.06.2018 № 609);
  • – Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (постанова КМУ 10.04.2019 № 530);
  • – Лист МОН від 26.07.2023 4/2645-23 «Щодо роботи з дітьми з ООП в інклюзивній та спеціальній групах»
  • Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти (лист МОН від 25.06.2020 № 1/9-348);
  • – Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку (лист МОН від 08.06.2022 № 4/1196-22).
  • – Лист МОН України від 04.09.2024р. №6/688-24 «Про методичні рекомендації щодо запровадження  безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти».

Нас можна знайти на facebook