Методичні заходи міського, обласного та Всеукраїнського рівня
Переможниця конкурсу «Успіх дитячого садка починається з педагога -2024», номінації «Педагог рівних можливостей». Вихователь інклюзивної групи закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №31 «Калинка» Черкаської міської ради – Отрощенко Світлана Вікторівна. (13.12.2024р.)



Були розглянуті питання:
– Вітальне слово. Лукаш Оксана Володимирівна, директор ЗДО №31 «Калинка».
– Відкриття заходу «Використання методики соціального та психологічного розвитку дітей дошкільного віку «Persona Dolls». Козова Сніжана Володимирівна , консультант КУ «ЦПРПП» ЧМР.
– «Психолого-педагогічний феномен особливих ляльок: Інклюзивні ляльки та ляльки як персони». Литвин О.В., вихователь-методист, спеціаліст першої категорії.
– «Увага! Увага! Увага!». Правила реагування на сигнал «Повітряна тривога!» Перегляд підгрупового заняття з БЖД із використанням методики «Persona Dolls». Отрощенко С.В., вихователь інклюзивної групи, спеціаліст другої категорії.
– Ділова гра для педагогів «Толерантність та інклюзивність» Чигирик О.О., практичний психолог, спеціаліст.
– Рефлексія. Обмін думками, підбиття підсумків.
Дякуємо всім присутнім педагогам за плідну співпрацю.

– Вітальне слово. Лукаш Оксана Володимирівна, директор ЗДО №31 «Калинка»;
– Відкриття заходу «Використання елементів нейропсихологічної корекції в роботі вчителя-логопеда ЗДО». Дмитренко Любов Геннадіївна, консультант КУ «ЦПРПП» ЧМР;
– «Прикладні аспекти нейропсихології в сучасній логопедії». Литвин О.В., вихователь-методист, спеціаліст першої категорії;
– Відео дайджест «Нейрокорекційні ігри та вправи в роботі вчителя-логопеда ЗДО». Творча група вчителів-логопедів ЗДО №31;
– «Ігровий калейдоскоп для Руді» (автоматизація звука «Р»: ізольовано, у відкритих складах, словах, словосполученнях, реченнях). Перегляд логопедичного підгрупового заняття з дітьми старшого дошкільного віку з використанням елементів нейрокорекції. Галич І.В., вчитель – логопед, спеціаліст першої категорії;
– Нейрокорекційна гра з педагогами «Спробуй як Я». Луб’янська І.О. вчитель – логопед, спеціаліст першої категорії;
– Рефлексія. Обмін думками, підбиття підсумків. Дмитренко Л.Г., консультант КУ «ЦПРПП» ЧМР.
Дякуємо всім присутнім спеціалістам за плідну співпрацю.


.

– Вступне слово. Дмитренко Любов Геннадіївна, методист КУ «ЦПРПП» ЧМР.
-Презентація ЗДО. Лукаш Оксана Володимирівна, директор закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №31 «Калинка» Черкаської міської ради.
-«Принципи та методи логопедичної діагностики стану розвитку мовлення у дітей дошкільного віку». Теоретичний виклад. Вчитель-логопед Луб’янська І.О.
-«Логопедична діагностика стану розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО». Презентація авторської розробки творчої групи вчителів-логопедів ЗДО №31 «Калинка». Обмін досвідом. Вчитель-логопед Галич І.В.
-Відео-дайджест: «Практичне застосування дидактичних ігор під час логопедичного дослідження граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку». Творча група вчителів-логопедів ЗДО №31 «Калинка»: Луб’янська І.О., Галич І.В., Іванова З.А., Павленко Т.В.
– Рефлексія. Обмін думками, підбиття підсумків. ДмитренкоЛ.Г.
Дякуємо учасникам онлайн-студії вчителів-логопедів ЗДО за плідну співпрацю.

https://www.youtube.com/live/NddnL4FHYq4?feature=share




Були розглянуті питання:
-Вступне слово. Дмитренко Любов Геннадіївна, консультант КУ «ЦПРПП» ЧМР; Лукаш Оксана Володимирівна, директор закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №31 «Калинка» Черкаської міської ради.
-«Немовленнєва дитина дошкільного віку. Причини мовленнєвого порушення та алгоритм мультидисциплінарної корекції». Вчитель-дефектолог КУ «Інклюзивно ресурсного центру» ЧМР – Молчанова Ірина Василівна.
– «Психологічні особливості дітей з тяжкими мовленнєвими порушеннями». Практичний психолог ЗДО №31 «Калинка» – Кирдода Л.Ю.
-«Логокорекційна робота з немовленнєвими дітьми». Творча група вчителів-логопедів ЗДО №31 «Калинка»: Галич І.В., Луб’янська І.О .,Горобець Л.І., доповідач Павленко Т.В.
– Рефлексія. Обмін думками, підбиття підсумків.
Дякуємо всім за плідну співпрацю.

