Правила прийому
Зарахування дітей з тяжкими порушеннями мовлення до закладу дошкільної освіти комбінованого типу(ясла-садок)№31 «Калинка»Черкаської міської ради .
Алгоритм дій батьків.
1.Звернення батьків із дитиною до логопеда при дитячій поліклініці:
1.1.Обстеження дитини логопедом.
1.2.Рекомендовано (при потребі ) консультація спеціалістів: невролога,психоневролога, ортодонта, сурдолога та ін…
2. Звернення батьків із дитиною до Комунальної установи «Інклюзивно – ресурсного центру» Черкаської міської ради Черкаської області (КУ “ІРЦ” Черкаської міської ради),з метою здійснення фахівців ІРЦ комплексної оцінки розвитку дитини.
Адреса: 18000, Черкаська область, м.Черкаси, Пушкіна, 143/1
Телефон: 0472 33 32 39
Сайт: http://www.facebook.com/КУ-ІРЦ-ЧМР-545800269293709/
Директор: Скляр Світлана Василівна.
2.1. Подання заяви.
2.2. Підготовка до обстеження.
2.3. Обстеження фахівцями ІРЦ дитини.
2.4. Отримання Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (Загальні висновки. Рекомендовано: корекційно-розвиткова робота для дітей з порушеннями мовлення …)
3. Батьки звертаються у визначений заклад – до директора, з метою зарахування дитини до закладу.
4.При наявності місця у ЗДО :
4.1.Дитина зараховується до закладу наказом директора. Батьки надають відповідні документи, а саме:
4.1.1. Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (оригінал).
4.1.2. Свідоцтво про народження дитини(оригінал та копія).
4.1.3. Заява на зарахування дитини до ЗДО.
4.1.4. При наявності інвалідності у дитини- посвідчення (оригінал та копія).
4.1.5. .Медична довідка з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад освіти та інформацією щодо проведення щеплень. Якщо щеплення відсутні — потрібен висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я (ЛКК) з інформацією щодо можливості зарахування дитини до закладу освіти.
4.1.6 ЩЕПЛЕННЯ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ !!!!!!
5.При відсутності вільних місць у ЗДО:
5.1.Батьки звертаються із письмовою заявою для подальшого зарахування дитини( за наявності вільного місця).